istiden is here

hej på er! igår var jag på bio, och såg daybreakers haha observera att den var sämst. inte ett dugg läskig, bara blodig och obegriplig. idag har jag varit med pappa på kvarteret skatan föreställningen på hotell rival, asbra var den, skrattade ihjäl mig!! och sedan var vi och åt på jensen's. jag åt grillat kycklingspett och sen glass i stora lass till efterrätt. tågen var sjukt sena idag och den nya istiden har börjat verkar det som. ett tecken på att jorden går under två tusen tolv?

te och glass at jensen's biffhus.

fick fönsterbord, wiho

kolla den högst upp från gbg, sju timmar sen nästan haha helt sjukt

måste bara poängtera de stora förseningarna.

ice age 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0