it's ttorsdag today !

hejsan hoppsan alla glada ! (och mindre glada / inte glada or something)  Nu har jag varit hemma några timmar och duschat, ätit och kollat tv :)
Imorse var jag tvungen att gå upp klockan 8 (hallå det är höstlov?!) för att jag skulle möta Steffi och JL på torvalla klockan 10 Zzzzzz för att spela fotboll ,  jag hann iallafall med bussen - utan att springa , jag kom tillochmed till busshållsplatsen 8 minuter eller nåt innan den skulle gå-  och sen mötte jag steffi och jl :)  planen var tom , och alla andra bangade typ , så först var det bara vi 3. Sen kom mauro lite senare , och han hade ju ALDRIG spelat fotboll förut i hela sitt liv hahha, det var EXTREMT kul. Sen typ efter två timmar drog JL och då körde jag , steffi och mauro mot några småbarn hahhaha det va kul :D

lägger in bilder lite senare ikväll (:  (typ snart)

pusssss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0