tutto è così

Ciaoo! Tråååååkig och jobbigt dag, den blev inte riktigt som den skulle. Plus att jag och steffi hade två timmars bild istället för en timmes, asså dumma bildläraren säger jag bara! Men dom andra fick gå aaah, allt e så orättvist. Och sen glömde hon att ge mig och steffi våra papper så vi kan "tyvärr" inte göra hemuppgiften mohahahha.
Igår ringde kusinish mig, och babblade på om gymnasier! Och vi ska gå på öppet hus på Kungsten tillsamans på måndag är det nu bestämt, vilket innebär att jag typ måste springa till tåget från hemkunskapen, suuuper! :)
Och geten har inte rättat proven än, eller ah han e sjuk, men jag gissar på att han inte ens rättat dom så vi kommer ju typ aldrig få reda på vad vi fick asså hahahah.


Dagens roligaste
, av moooiii:  JAG - "Jag skulle aldrig kunna vara kille"    Alla andra- "Vadårå?"   JAG- "Jag har problem att hitta hål" HAHAHAHAHAHAHAHA , fast det va typ bara jag som tyckte de va kuL :D men ja sa det när ja försökte stoppa in mitt örhänge åt fel håll !

Men nu måste jag käka people, ciaaaoo cya later alligators :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0