Ricordo ancora lui.

Vanlig dag idag, tråkigt i skolan såklart. Men vi fick håltimme på NO labben wooohoo!
Kära kusin fick VG- på sitt Geometri prov , jiiiiipppiii ! Och jag har inte gjort mitt än (aa)
Den här veckan ska jag hinna med att besöka 3 skolor, hemlis vilka haha ^^ På fredag blir det bio, woohoO!
Och nästa vecka ska jag hinna besöka 2 skolor. Nästa vecka har vi dessutom idrottsprov och jag har utvecklingssamtal ;S
Veckan efter det ska jag besöka 2 skolor och ha Franska prov samt SO prov i Historia. Och ser mina närmaste veckor ut.
Idag har jag dessutom räknat ut att det är 36 dagar kvar till julafton, high five på det!
Nu ska jag dra och se Simpsons, muahhaha .  Hörs sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0