my new hair


Evelina, du ska hjälpa mig nu på jullovet att hitta en hårfärg så det blir exakt som Lauren Conrads hår, jag dör, jag vill ha exakt så. Det är liksom perfekta färgen. Så, antingen går vi och köper hårfärg och så färgar du mitt hår om du är frivillig? Eller så får mamma göra det. Annars går vi till våran kära frisör och färgar, men det kan bli lite pinsamt eftersom att vi då kommer att ha varit där 3 gånger på typ en månad, snacka om desperata hahahah , men ja what do you say? :') <3
Och till er andra, I guess att ni fattat att jag bestämt hårfärg nu och att jag ska färga på jullovet , sen får vi ju se om det blir en katastrof eller inte.. ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

JAAAAAAA, FETT KUL :D

Vi hittar färgen, jag kan gärna färga, eller om du vill gå till frisören thats your call- you decide (a) längtar already (: <3

2008-11-29 @ 12:56:32
URL: http://evelajs.blogg.se/
Postat av: moniqaa

hahah jag tycker att vi jagar färgen så får du färga för dt blir så pinsamt att gå dit hela tiden och snart måste vi väl klippa oss igen och blablabla :'D och eftersom det är billigare att färga hemma då om jag inte passar kan vi ju färga om massa gånger för samma pris liksom hahahahah , vi måste tänka ekonomiskt här :D <3333333333333333333333

2008-11-29 @ 13:17:02
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0