min dröm

"My dream is to fly over the rainbow so high..."
Haha men asså det ja drömde inatt om Vincenzo det va fett roligt, jag va där och så satt han vid bordet bredvid på middagen och typ mobbade mig, hahahah som alltid. Fast först log han finaste leendet :D iallafall sen var det något om poolen där och sen minns jag typ inte. Men i slutet va vi iallafall hemma hos mig helt plötsligt i min soffa och skulle kolla på film, typ james bond tror ja hjärta hjärta james bond! Och vi bråkade om bästa platsen och allt hahah, sen vaknade jag typ av att larmet gick dårå....  HAHAHAHA !
Och sen när jag skulle till papi, då på bussen, vid Brandbergen gick det på värsta snygga killen och han va på pricken lik Vincenzo utom ögonen ! Om han skulle haft blåa ögon skulle jag trott att det va han asså, hjäääälp.
hjärta hjärta på V , saknar han så mycket !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0