Måndag e så mallig..

Hej !  Haha kom att börja tänka på den där sången vi alltid fick sjunga i typ 3an , måndag är så mallig först den är tisdag kommer efter sur och tvär onsdag ska jag bråka torsdag hoppa kråka.. haha sen kommer jag inte ihåg nåt mer , konstigt att jag kommer ihåg den överhuvudtaget liksom?
Idag började jag iallafall 13.20 och hade franska och sen hemkunskap , jag och geisha gjorde tacos på hemkunskapen. Vi blev klara först av alla och våran tacos blev superduperjättegod , matlagnings skillz eller? :D
Sen när vi slutade kl 16 så var det liksom iskallt , asså jag vill INTE bo på NORDPOOLEN?! :'( 
längtaaaaaar verkligen tills jag flyttar till italien om typ 4 lååååååånga år :') <333333
Iallafall när jag åkte hem så var det en gubbe på bussen som åkte samma buss som mig när jag skulle till skolan också haha , och killen som skulle gå av först han kunde inte gå av haha och alla bara putta på bakifrån ,stackars stackars stackars xD
sen på vägen till huset så vare två snubbar som ragga på mig haha , men ja hade typ muusik på högsta volym och det va så himla kallt så jag pallade inte att stanna och snacka eller nåt haha (:
Nu är det massa plugg som måste göras men som tur är har NO provet blivit flyttat till nästa vecka , jippiii !
Känner att ja måste skriva en låååång text om en speciell person sen och alla våra minnen <3
Men ah måste fortsätta med pluggandet , pusssss på er alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dösnygg du är asså

2008-11-03 @ 18:56:31
Postat av: evelina

HAHAHA, vafan sjunger ni för låtar? :O

by the way, hjärtahjärta bilden ;')<333333

2008-11-05 @ 16:18:41
URL: http://evelajs.blogg.se/
Postat av: MONIQA

asså hahaaha d va ju i trean :/ typ .. haha :D

vi hade psyyyklärare i guess:)

hjärta hjärta dig ;D <33333333

2008-11-05 @ 17:21:23
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0