lördag

Hejsan hoppsan , jag har fortfarande ont i magen. Det här är illa juu! :(
Iallafall ska kusinish komma hit idag och hon ska sova över, jippi ! :)  Hemma själv oxå mohahaha.
Dessutom har jag bestämt vilken mobil jag ska ha ,  Sony Ericsson XPERIA X1 !
1. XPERIA X1   
2. C902 BOND
3. C905
4. Armani M7500  (som aldrig verkar komma till Sverige, skjuts ju upp hela tiden. Därför kommer den sist)

På torsdag åker jag till Milano, alltså om 5 dagar , jag längtar ihjäl mig. Italiani sto arrivando (;
På torsdag har vi No prov också, i Kemi.. z000000000mg . Nej nej nej jag vill inte. Och på fredag är det Matte prov i geometri som jag fattar ABSOLUT INGENTING av.. fast då är jag ändå inte där, så jag får mer tid på mig att plugga ;)
Imorgon är det dessutom fars dag och jag har inte köpt nåt än ;O så jag får väl ta och göra det idag eller en snabbis imorgon.
CYA later alligators :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0