l'estate 2008 nel mio cuore, per sempre.

Sitter just nu och kollar på videorna som jag har på PA från Sicilien i somras. Så himla kul, hahahha! Ferragosto i år , luca och hans galna idéer asså liksom värsta galet :'D Puss på den dagen, så himla bra, som alla dagar på Sicilia. Hahahha det var då Vincenzo vinka till mig när han skötte ljuset och så trodde hon framför att han vinka till henne, hahahah jag skrattade typ ihjäl mig.
Och sen nästa video, ännu bättre hahaha.. Marco, Luca och Lucio visar hur man gör Irish Coffee i olika länder hahah och så blir det bara mer och mer för varje land och så "svimmar" stackars Marco på slutet HAHAHAHAHAHAHAH.
Och tredje videon, Luca och Vincenzo på discoot  <3 Det är så synd att man inte ser så jättebra, det är svårt att filma när det är mörkt och man måste dansa samtidigt ni vet (;
Åååååååååh får värsta saaaknadsattacken, saknar ALLT OCH ALLA så himla mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0