I can't live if living is without you

Tjolahopp. Har precis kommit hem, eller nej jag skojja bara haha kolla klockan, kom ju typ hem vid 6. Iallafall har jag ätit, suttit lite här och faktiskt fått en del gjort på Franska packlistan plus första faktatexten, kusin du blir stolt visst? Kungsten here we come :')
Skoldagen gick fett snaaabbt, säkert bara för vi inte hade den dumma håltimmen innan bilden eftersom vi bytt tid nu med grupp 1, mohahhaha! Men bildlektionen var extremt jobbigt eftersom att nästan alla killar var taskiga haha, och jag fick färg på min nya vita tröja, extremt lyckat. Sen efter skolan och den jobbiga bilden skulle jag bli mulad, men hahah glöm och dröm.. Jag följde med Amir hem och när vi va vid busshållsplatsen när jag verkligen trodde att jag hade klarat mig får jag syn på JL, Karre och dom hahha xD skiiiiit asså !  Sen kommer dom i värsta super fart men dom lyckades ändå inte mula mig (tack kära jacka och älskade luva), utan bara stoppa in ääckel snö innanför min trööja, uusch jag hatar snö jag hatar vinter jag hatar det här. Sen hos Amir var det roligt som vanligt, globen is the shieet ni vet. Vi skulle plugga franska, men det var ju inte så mycket att plugga så vi var klara fett snabbt haha. Sen såg vi på James Bond, Die another day, asså den är så sköööön, älskar den.  Ja, det var väl min dag. Nu sitter man ju här hahah.

Till kusin: Nu ska vi kämpa hörru du, vi ska in på Kungsten och asså nu är det typ bara tre veckor kvar. Nu pluggar vi ihjäl oss människa, asså vad har du gjort med mig? Kolla jag vill typ plugga ihjäl mig hahahah? Iallafall, vi ska in där, no matter what it takes. På jullovet kan vi passa på att njuta ihjäl oss och dricka gott på Espresso House varje dag, det förtjänar vi och kommer att behöva. Nu kör vi ;)

Kommentarer
Postat av: kusinen hennes

Jag är så stolt över min älskade kusin, du är grym!

I agree, vi ska in på kungsten, no matter what! <333333333

2008-11-28 @ 17:29:34
URL: http://evelajs.blogg.se/
Postat av: moniqa

hahahah du äääär bääääst!

jaaa vii ska in asså vi skaa ! <33333333333333

2008-11-28 @ 18:43:31
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0