dedicato a te

Moniqa

kommer du ihåg förra sommaren, när jag hittade dig i korridoren sjungande?
jag kommer inte ihåg så mycket från 07 om just dig men du fanns alltid i mitt hjärta.
Du , alltid sittandes vid poolen och alltid när du bara ; nej ni får inte hoppa , hoppa inte! Sen varje gång du gick på siesta så började alla barn hoppa i poolen, haha fett synd asså. Och sen när vi var för korta för att ta upp parasollet då kommer du såklart och räddar haha . Och asså aldrig, aldrig att jag glömmer när jag skulle upp och hämta mina solbrillor.. Vad hittar jag på tredje våningen? Dig sjungandes och klockan var typ bara 9 haha , stackars sovande människor ! Du går runt där i korridoren fram och tillbaka och sjunger, och ja jag vet du har fett fin röst men asså stackars deras skönhetssömn!
Sen iår när jag såg dig på stranden, ja ba tänkte jag känner igen han..Sen HAN verkade känna igen mig med, du stog ju med Il Americano som jag kallar han , och kollade på mig hela tiden med dina fiinaste ögon.. Och var jag osminkad då eller var jag haha? . Sen gick du förbi min solstol typ tjugo miljoner miljarder gånger och vi kollade varandra rakt i ögonen, jag dog nästan då. Och jag va osäker om det var du och du var osäker om det var jag haha. Sen jag ba mamma jag känner igen han så mycket , hon ba jag med. Och ja sa är det inte V..? Och hon ba nej det är ju han som var badvakt här på stranden förra året.. Men jag visste Il Americano var badvakt på stranden både iår och förra året!
Gissa vad sen då , du kom till discot när underhållningsteamet blivit sparkat och Luca tog över allt. Och ja ba mamma mamma killen från stranden e här , han är här , han är här.. typ panik haha . Och du skulle alltid vara så taskig på discona, typ testade mig haha. Som på YMCA och alla dom där låtarna , du skulle se om jag följde dig så du tar ner händerna mitt i allt.. och ah klart jag gjorde det också och där fick du bevisat att det va dig jag kollade på . Och du asså din rosa tröja o allt asså  , dina ögon dom dödar mig . "One look could kill"
Sen på ferragosto du skulle sköta ljuset och asså när jag stog där några meter ifrån dig, jag såg det direkt. Jag sa till mamma, han är här visst är det han? Och hon ; nej det ser inte ut som killen från stranden..?
Och du vänder dig om, och ja klart det är du.. Du ser mig direkt asså det är verkligen ödet, allt det här.. Att jag liksom var där just då och att vi träffades igen efter ett år och allt.
Iallafall du ler och vinkar.. Och haha kvinnan framför mig tror att du vinkar till henne så hon ser lite förvånad ut men vinkar tillbaka. Men såklart jag vet du vinkar till mig. Du får mig alltid att le och skratta , det e så himla galet. Vinkar tillbaka till dig och skrattar åt henne, hahha . Sen vad gör du med strålkastaren, försöker göra mig känd eller ? Asså du var så himla söt då den stunden, som ett litet barn! Du kollar bak, tittar avståndet , testar lite.. Sen du tar den på oss, hahha. Och sen du är så himla glad.. världens leende :) Och det var ju då jag fick veta att det verkligen var du!!! Mannen bredvid mig ba ; V va gör duu ! och ja ba maamma ja sa ju att det va han :D  Och jag kollade mer på dig än på själva showen (A) Sen efter när vi drar till Blu Bar, jag ska självklart gå förbi dig..Känna dina blickar hela tiden, älskar det asså äälskar ! Och du kom dit igen, asså överlycklig jag bleev!  Alla våra crazy minnen asså ,   i min värld det finns inget glömma DIG. Jag kommer aldrig glömma dig! Det går inte en dag utan att jag tänker på dig asså, d sjuuukt .
Om jag nu aldrig får träffa dig igen, kommer jag aldrig glömma dig.. ditt leende dina ögon ditt hår ALLT.
Och asså jag vet det, jag vet det ; Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0