da city

Shulululu.  Denna söndag har jag tillbringat med Steffi, vi har haft kul som vanligt ^^ Vi drog till stan och kollade lite, jag köpte Kerastase schampoo wei, 219 kr på Åhlens City. Steffi köpte en fett snygg killtröja som jag tänker baxa. I kön när hon skulle köpa den så stod en "tant" bakom oss, och steffi råkade tappa sin 10a två gånger och "tanten" ba här regnar det pengar AHAHHAHAHAH. Och sen när vi var på espresso house så tjejen som köpte innan mig hon skulle gå ut samtidigt som oss, och hon tryckte på knappen men dörren vägrade öppnat, hahaha fett kul det va. Och vi ba neeeej vi e inlååsta och hon ba hahaha för evigt. Sen till slut lyckades vi ta oss ut alla tre hahahaha och killen i kassan garva, fett roligt det va xD Sen var bussen bombad som vanligt, men vi kom iallafall hem. Finns väl inte så mycket mer att säga, lägger in bilder sen kanske. Har lite bråttom nu eftersom jag ska se Gossip Girl och hinna fixa lite grejer innan dess, ciaaauu höörs sen efteråt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0