As long as I'm happy when I look in the mirror, I don't give a fuck about what you think.

Tjaaa ppl. Idag började vi 9, väldigt skönt eftersom vi började 8 igår, jag pallar verkligen inte det, ingen pallar det! Skolan var okej, men fisk till lunch..Jag och Steffi åt en macka var, grattis (;  Sista lektionen hade vi Svenska och då fick vi göra en gammalt nationellt prov, det var inte så jättesvårt faktiskt. Efter skolan skulle jag och steffi dra till Fredrika Bremer på Öppet hus, men eftersom vi fick sluta tidigare så satte vi oss och pluggade ett litet tag, mycket duktiga. När vi kommit till Fredrika kom en skit skön kille fram till oss och så snacka vi lite me han, sen visade han oss runt. Hahaha han var fett snäll och rolig. Vi fick se hemvisten på Sam och prata med några andra elever som gick där. Dom sa att det inte var så mycket plugg, vilket jag tyckte lät mycket bra.. Sen gick vi runt lite mer själva men eftersom vi redan varit där ett antal gånger innan fanns det inte så mycket att se, så vi gick vidare till Fredrik. Där inne var Emme och Ellan, och Ellan så himla rolig asså. Vi frågade vilket program hon skulle ta om hon börja på Fredrik och hon ba måleri isåfall. Och sen ; Eller bygg eller Fordon Eller.. Vi ba hahahaha alla program eller ? :') På Fredrik fanns det inte så mycket att se för mig och Steffi som inte ens planerar att gå någon av dom programmen, så vi gick ut igen. Då ser vi mina bussar komma, jippi, där missade jag dom. Men eftersom Steffi är så snäll drog vi till Söderbymalm och hon väntade på nästa buss med mig där och under tiden hade vi lite tjejsnack. Nu är jag hemma och har precis ätit och pluggat färdigt, det är naaaajs. Lyssnar på Vivere Senza Te med NEK , asså jag har blivit galet kär i lååååten hjärta hjärta! Men ja, finns väl inte så mycket mer att skriva.. Ciaaauuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0