Äntligen Freeeeeeeeedag !

Tjeena! Nu är det äntligen äntligen äntligen fredag. Igår och idag har varit värsta konstiga dagarna, typ otursdagarna. Eller nja inte idag , men igår iallafall.. Men jag minns inte riktigt varför, men typ allt gick fel. Tillexempel att jag lyckades klistra fast min hand med mitt egna tuggumi, inte alls bra. Viktor hade såklart inte rättat proven så det är fortfarande ett mysterium vad alla fick på Kemi proven..
Idag slog jag och Steffi rekord, vi stannade läääängst av ALLA i matsalen! Vi satt där i typ över en timme, och gick ut sist av ALLA ! Hahahahah värsta no lifers !

Igår var jag ju på Internationella Engelska gymnasiet och Internationella Kunskapgymnasiet, asså det va naaajs. Från internationella engelska kunde man se globen hahahah, det allra bästa ;) Och asså alla eleverna var skittrevliga och allt och skolan verkade fett bra och så !  Internationella kunskaps låg liiiiiiiiite dåligt men asså den va cool och lärarna var fett roliga hahhaha, jag ska iallafall söka in till båda. Men jag och kusin har ju redan bestämt att vi ska in på kungsten och det ska vi verkligen, och dit ska vi dra på måndag jippi!

Om en timme ungefär ska jag dra till Amir (och kolla på Globen från hans balkong hahahha) och chilla lite. Sen blir det bio med honom, Steffi och Sebbe , naaajzz naajs . Men jag kommer dö om Sebbe ska sitta hela filmen och ba Schhhh Schhh hahahahhaa , självmord direkt!
Sen drar jag nog och sover hos pappa och eftersom datan där är ännu segare än den här så orkar jag nog inte logga in något mer. Plus att imorgon ska jag va med Linda och Erik, så jag uppdaterar väl bloggen då när jag kommer hem istället. Ha det bra, Ciaaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0