your love is a lie

Hellu people ! Idag har jag varit duktig och städat mitt rum, annars har jag inte gjort så mycket. Har pluggat Matte med Steffi på msn via cam och mic hahahh. Det här va vi ; Öh vi kanske ska börja plugga nu. Ahokej vi börjar med att gå igenom målen eller? Ah okej mål 1 ahmen den kan vi. Ah mål 2 ah men den kan vi också. Mål 3 ah kan vi redan, haahha osv. Så pluggandet gick snabbt och sen satt vi bara och snackade massa skit. Nyss tog jag låååångduusch med hårtvättning, rakning och allt, känner mig fett fräääsch. Tänkte snart platta hååret så jag ska ha platt imorgon i skolan, då behöver jag inte platta lika mycket på morgonen. Ska väl äta snart också och sen blir det dags för Gossip Girl och Sanningens ögonblick kanske. Ja finns inte så mycket mer att säga, puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0