mellandagsrea någon?

Heeeeeej! Har kommit hem från stan nu, eller okej har varit hemma ett tag men iallafall. Det var helt galet bombat med folk där, asså är alla desperata på mellandagsrea eller?! Jag och Steffi träffade jättemånga som vi kände hahah, helt galet, alla var där liksom. Jag lyckades dessutom tappa bort Steffi två gånger, och man kan ju inte ens se varandra för alla människor, asså seriöst galet. Jag lyckades iallafall köpa Fred Perry skorna (som jag tjatat om ett tag, dom vita, ni vet) och dom fick jag 20 % rabatt på eftersom det var dom sista! Sen köpte jag ett par baggy jeans på Gina Tricot (som jag fick 50 % på, men det var typ inte det egentligen. Är man bäst eller vad?) och en kabelstickad tröja, likadan som jag köpt till Mamma i julklapp fast en rosa istället för korall. Sen köpte jag örhängen (det enda jag köpte som faktiskt var på rea, jag är så onödig - går på mellandagsrea men köper inget som är på rea) för 14.50 bara. Jag köpte också hårfärg (färgen Vanilla) eller ja, det är intensivtoning som håller i 6 veckor. Jag slår vad om att den typ inte kommer ta på mitt hår så det kommer säkert bli oranget?! Men man får hoppas på det bästa måste testa nya saker! Och så köpte jag en present till Anders, duktigt duktigt. Ikväll kommer dom hem WEEIII och imorgon ska jag hem till mamma! Då blir det till att boka flyget och betala lägenheten på Sicilien, åh vad roligt - I can't wait! Menmen nu ska jag tillbaka till teven, jag geekar shrek nämligen, puss !



Kommentarer
Postat av: jen

dom conversen är SÅ snygga

2008-12-27 @ 23:15:06
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0