together forever and ever .. :)

Hahahha fick sms av Anders nyss , han sa att dom vilda kamelerna finns i öknen öster om Nilen hahahah XD  Och att dom har varit och kollat på pyramiderna och sfinxen idag :)
Iallafall, jag är så himla uttråkad. Asså haha vad ska jag göra? Har spelat fotboll med min ballong och lyckats välta ner en lampa, hahah snacka om uttråkad. Längtar tills laserdome imorgon! Kan ju passa på att ta veckans planer, så jag vet vad jag ska göra och har något att göra för stunden haha!

Tisdag - Laserdome med klassen från 12.20 till 16.00 (?) , wish me luck !
Onsdag - möta papi i farsta? :')
Torsdag - typ vara överlycklig eftersom det är dagen innan avslutningen!
Fredag - skolavslutning ! , sen bio :)
Lördag - julbord med italienargänget 18-22 :)
Söndag - träffa kusin? =D

Nu kommer glassbilen hör jag haha, run bitch run? Hhaha nejmen. Juste får absolut inte glömma bort att jag måste hämta fasters julklapp hemma hos mamma innan julafton, absolut inte glömma ! Men ska nog fixa lite mat nu, puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0