Sicilia bella aspetta mi.

Hellu. Seriöst, jag hatar det här vädret, jag hatar den här årstiden, jag hatar allt. Det blir inte bättre heller eftersom att det känns som ALLA har varit sura på mig idag. Dessutom har jag världens huvudvärk och har 4 prov att plugga till, plus läxor. Det kan inte vara sant asså.. Och tänk att när den här terminen är slut, ja då är det en HEL termin kvar till sommarlovet. Varför kan det inte bara vara sommarlov NU så jag kan få åka till Italien? Orka vara här, känns som att mitt liv bara är i onödan här. Finns bara ett ställe jag kan vara riktigt lycklig på, och det är det jag lever för, det jag kämpar för, det som gör att livet har en mening.





It's not us against the world

It's me against ALL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0