random.

Din första:
Operation?  -  men jag vet inte när det var , men det var väl när jag var på sjukhuset 3 veckor eller?
Piercing? -  öronen när jag va typ 8 tror jag
Sport? - ishockey
Husdjur? - fiskar tror jag
Semester? - men ja, det minns jag ju verkligen
Konsert? - tror westlife faktiskt xD iallafall första riktiga

Olika frågor:

Vad äter du helst? - good mat
Vad dricker du helst? - bacardi, fanta free och chai latte :)
Vad lyssnar du helst på? - bra musik
Vad tittar du helst på? - havet såklart hahah :)
Vad har du på dig? - Mjukisbyxor och vit långärmad

Är du kär i någon? - jag tror det faktiskt.
Önskar du att du bodde någon annanstans? - jaaaa
Dricker du? - om jag dricker just nu? nej :)
Använder du droger? - noo noo eller gör jag?
Röker du? - neeeaj
Vilket shampoo använder du? - kérastase dermo calm
Vilken parfym använder du? - biotherm eau d'energie och zagara di sicilia
Vad är du rädd för? - olika saker..
Gillar du att tvätta? - inte precis

Vad skulle du vilja ändra med dig själv? - svår fråga.

Din framtid:
Barn? - kanske det kanske
Giftemål? - klart, jag ska gifta mig i cefalù (: .. om jag hittar "the one"..
Karriär? -  jag ska iallafall bli rikast i världen :')


Har du någonsin:
Kysst en främling?
- yes
Tappat bort glasögon/linser? -  jaaaa hela tiden, fett jobbigt!
Brutit ett ben? - nej , haha nu kmr jag göra det bara för det.
Rymt hemifrån? - nej faktiskt inte , eller ah inte riktigt.
Röntgats? - tror inte det men e inte säker
Gråtit när någon dött? - jaa


Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet? - ah det gör jag
Gud? - sì :)
Mirakel? - aah
Aliens? - såklart :D
Magi? - nja det vet ja inte
Spöken? - jaaaa
Himlen? - aaah
Tomten? - njaa
Kyssas på första träffen? - öh ja
Änglar? - jooorå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0