never gonna give up my dreams.

Hellu ! Idag började vi 10 och slutade kvart över 10, nödvändigt eller hur?! Vi fick städa hemklassrummet och våra skåp och det tog oss typ en kvart bara hahah. Snabba vi är , desperata att komma hem? Har haft lite kul med mig själv sen jag kom hem, danselidansat tillexempel hahaha. Är typ inte så många inne på msn heller så jag får väl fortsätta roa mig själv! Imorgon är det ÄNTLIGEN skolavslutning och sen jullov! Men jag tror jag kommer vara uttråkad på jullovet hahah, finns ju typ inget att göra.. Men har iallafall lite folk jag måste passa på att träffa så det kommer säkert bli roligt! På lördag är det julbord med italienargänget, kommer säkert bli jätteroligt! Söndag blir det nog bara chill, kanske kan passa på att hämta fasters present då? På måndag blir det till att träffa älskade kusin och onsdag är det julafton hos farmor & farfar. Sen har jag inga mer planer än så länge vad jag vet.. :) Nu ska jag äta, ciaaoo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0