"mamma jag vill ha en sicilianare"

Haahha tackar Anders för rubriken, han är så rolig ! Imårn åker han och Mamma till Egypten, kommer sakna dom. Dom kommer hem den 26e sent på kvällen typ. Mamma har iallafall lyckats fixa så dom håller lägenheten i Cefalù till oss tills den 27e så vi kan betala och allt då, åh jag längtar ihjäl mig, tänk, en alldeles egen lägenhet i Cefalù, snacka om paradis. Kändes som jag gjorde väldigt många kommatecken där men jaja. Ska nog gå och lägga mig nu since vi börjar tidigt imorgon. Morgondagens planer är TrååkSkolan och sen bio (?). Och jag hoppas dom har en sexig kamel med sig hem från Egypten! :) Natti Natt Hattifnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0