lite mer bilder från julafton


Hej allihopa! Idag har jag spenderat några timmar med älskade kusin som precis har gått till bussen för att åka hem. Vi har haft jätteroligt som vanligt och mest pratat om mellandagsrean samt gymnasievalet (ovanligt, or what do u think?). Hon var dessutom jättesnäll och tog med sig sin kamera med massa bilder från igår - totalt 110 stycken om jag minns rätt. Tyvärr blev jag inte speciellt bra på någon av bilderna men jag bjuder på några ändå! Som ni kanske har märkt har jag ändrat bakgrundsfärgen på min blogg och ska fortsätta att ändra lite på menyerna och sådär. Imorgon tänkte jag ge mig ut på stan och titta lite kläder som jag är i desperat behov av. Men ni får ha ett fortsatt trevlig jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0