lies are all around me

Varför ska jag prata med er för? Ni förstår ändå inte och det finns ingenting jag kan göra. Dom jag vill prata med kan jag inte ens prata med för jag vågar inte, vet inte hur jag ska säga, är rädd. När jag mår såhär då vill jag nästan inte leva. Och jag vet att ni inte bryr er egentligen, det märker man ju på vad ni gör. Alla ska alltid leka att dom bryr sig om mig men när jag tänker efter så märks det ju tydligen att dom flesta iaf inte gör det. För er jag är ingen, är bara ett objekt, ni tror inte jag har känslor. Sviker hela tiden, ljuger massor. Det gör ni alla. Jag säger inte att jag är perfekt, det är jag verkligen inte. Har gjort massor av saker jag ångrat, speciellt den sista tiden. Massor av saker som varit dumma beslut, dumma val. Men jag försöker bättra mig, det gör jag verkligen. Men sen blir jag inte själv så mycket bättre av allt ni gör mot mig hela tiden. Jag försöker vara lycklig, livet är för kort för att inte levas, men det går inte, inte när det är såhär. Just nu finns det nog ingen jag känner att jag kan lita på till 100 %, har ingen jag verkligen kan prata allvar med och någon som alltid finns där. Känner att jag inte heller finns där hela tiden, men jag försöker verkligen, jag vill. Märker också att ni inte precis vill berätta saker för mig och då tar jag det som att jag ska hålla mig undan. Vet inte vad jag ska skriva mer, är så svårt att förklara vad jag verkligen känner, och det är ju ingen idé egentligen, för det är ju ingen som förstår..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kusin och bästavän, jag vill verkligen inte se dig ledsen- det gör mig ledsen. Du ska verkligen veta att du alltid kan prata med mig om allting och när du behöver det - jag finns här för dig natt och dag, hela livet ut. Tvivla inte på det, och tvivla inte på att du kan lita på mig. Mitt liv skulle vara helt annorlunda och jag skulle vara en helt annan person om du inte fanns. Jag skulle aldrig klara mig utan dig, det hoppas jag att du förstår. När allt rasade för mig, så fanns du där för mig så att jag kunde resa på mig igen. Jag vet vad du känner, jag gör verkligen det. Det jag vill säga är att du alltid kan lita på mig, vad som än händer. Jag kommer finnas här för dig resten av mina dagar. Jag älskar dig<3

2008-12-08 @ 21:29:22
Postat av: monk

Vet att du finns här för mig alltid och du är en av dom få jag verkligen litar på! Finns alltid här för dig med och skulle inte klara mig utan dig heller. Och jag ska alltid lita på dig och kommer finnas här för dig föralltid, var du än är vad som än händer. Jag älskar dig också, föralltid <3

2008-12-09 @ 17:37:42
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0