Lalalahba

Shulululu! Sitter nu här i soffan, färdigsminkad, plattat håret, men inte klätt på mig. Väntar på att kusin ska bli klar och sen ska jag bege mig in till stan för att träffa henne! Jag har bara ett litet problem, jag vet inte vad jag ska ha på mig. För min vita tröja jag brukar ha under saker, den är smutsig. Och mitt vita linne är det blod på, inte ett liten prick utan massor med blod, värsta stora fläcken, uusch. Jag har ju liksom inte tagit med mig alla mina kläder till pappa, men jaja jag får överleva. Förlåt för att jag alltid lägger in bilder på mig själv, men vem ska jag fota då? Ingen vill ju bli fotad, förlåt för att jag gillar att fota :D Aja ska gå till mitt rum på klädjakt! Baci.



Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHAHHA, vafan har du för rubrik? x'D

2008-12-22 @ 19:58:22
Postat av: Moniqa

ahahah öhm ja vetinte :D de e från en låt som en kompis har gjort x)

2008-12-23 @ 13:42:39
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0