la coeur de la mer

Hellu ! Ligger här i soffan och bara tar det lugnt. Är trött haha, blev ju sent igår. Sov typ till 11 idag, det brukar jag faktiskt inte göra så jätteofta xD Orkar inte ens vara inne på msn just nu hahah. Det var iallafall kul igår.. Jag har ont i huvet och i magen, men så är det. Måste också tillägga att jag är helt ovanligt lycklig för att vara den här årstiden i sverige, vet inte varför - men det e bra iallafall!
Idag har jag inga planer alls, tror det blir till att bara vila och kolla in lite internetshopping då jag just fick ett presentkort som gäller i friis&companys, InWears och Dyrberg/Kerns internshoppar. Det är dessutom bara fem dagar kvar till Anders och Mamma kommer hem, jag längtar tills dess. Imorgon ska jag träffa min kära kusinish också, det blir självklart jättekul som vanligt ! :) Ska nog sluta skriva nu, känns ändå som jag inte säger något vettigt xD Ciaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0