JULLOV,VACANZE DI NATALE, VACANCES DE NOËL, CHRISTMAS HOLIDAYS, Święta Bożego Narodzenia

Hellu ! Hahah showade lite me språkskillzen där .. kan fortsätta om ni vill :D  Рождественские праздники - fast jag orkar inte mer. Nu är det iallafall äntligen jullov! Det var fett rolig avslutning hahah, speciellt teatern. Dagen började med att vi samlades i klassrummet och Yngve bjöd på Julmust och Pepparkakor och Lussebullar. Sen gick vi ner till aulan för att kolla på när lärarna uppträdde. Sen fick vi gå tillbaka till klassrummet och få våra betyg, höhöhöh - 8 MVG, 6 VG och 3 G = 280 poäng minus 10 dårå eftersom man tar bort ett när man söker till gymnasiet. Jag gillar inte bildläraren för typ hela klassen fick VG i bild utom JAAAG !!!! Och ja ni har ju hört förut om allt som hänt på bilden..Iallafall är lite stolt, kanske lyckas komma in på kungsten nu? Och kusin - du ska veta att jag är jättesolt över dig och det kommer att gå ännu bättre för dig nästa termin!
Vet inte om det blir bio idag, vi får se. Men imorgon är det iallafall julbord me italienska gänget , värt att se fram emot. Nu ska jag käka min lunch som består av mackor, daim och oboy. God Jul på er alla !



Kommentarer
Postat av: Daniel

Gluffs å slafs!

2008-12-19 @ 16:37:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kusin

TAAAAACK, DU ÄR SÅ UNDERBAR! JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA STOLT ÖVER DIG SKA DU VETA, YOU GO GIRL! :D :D <3333333333

2008-12-19 @ 18:55:40
URL: http://evelajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0