feeling a little better?

Okej fortsättning på igår, har gått hela dagen och mått lite dåligt. Var ledsen hela kvällen igår och grät tillochmed, let it out baby. Och nu när jag sitter här så inser jag, varför ska jag vara ledsen för? It's no point liksom, det är inte som att jag lever pga av dig/er, finnas annat att leva för. Vet vad jag vill, vet hur jag ska få det, för att få det måste jag leva, jag vill leva. Du får mig bara att må jättedåligt och sänker ner min självkänsla totalt, det ska inte vara så. Och ena sekunden tror jag att du älskar mig på riktigt och nästa vet jag att du bara leker, det ska inte vara så, vill inte känna så. Kan inte ens lita på dig, är inte säker på om du ljuger eller talar sanning, pallar inte det. Visst, jag kan inte säga att jag har slutat älska dig på en dag, men som att jag inte har märkt det förut, it takes time - but time heals all wounds. Såklart du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, det går inte att undvika.. Men jag tänker gå vidare nu, du ska inte få hindra mig. Du ska verkligen inte få förstöra mitt liv, göra mig olycklig, för det förtjänar du inte. Och trots det jag gjort tycker jag inte att jag förtjänar att bli olycklig pga dig. Jag har offrat så mycket för dig, men du vet inte ens det tror jag. Ingen respekt, ingenting. Jag älskar dig, men det räcker inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0