`(?)

Shulululu. Fett jobbig dag idag asså, eller jo den var okej tills vi hade bild. Bilden började ju bra tills hon liksom har tappat bort min bild (?) men sen kom hon på var den var, ja jätteduktigt! Sen skulle jag göra den dära ramen till mitt "fina" konstverk och när jag ÄNTLIGEN hade blivit klar med den äckliga ramen och satt i bilden och allt, då säger hon "man ser ju lite vitt nu får du göra om", asså jag svär jag ville döda henne. Så fick jag gå och göra om ramen.. Zzzz och det tog ju tid, och jag var ju tvungen att rita klart mina fuula skor också!!!! Iallafall blev hon tillslut äntligen nöjd och ja då skulle jag ju bara rita skorna också. Dom blev väl okej, men inte så jättebra. Sen skulle man lämna alla grejer hon inte hade satt betyg på en och hon ba "du ligger mitt emellan g och vg" Asså om jag inte får VG så kommer jag döda henne, jag var liksom på bilden i TVÅ OCH EN HALV TIMME IDAG :) Och jag har typ kämpat ihjäl mig med alla mina bilder, medan om man bara ritar några streck kan man ju typ få G (?) , ouff daaamp daamp daamp. Och alla ba HON HAR MENS, PMS. Jag ba NEJ JAG HAR DAMP XD ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
Det braiga är att vi har bara ett prov kvar nu den här terminen, fysik provet imårn.. Ska verkligen göra mitt bästa, för dig kusinish :') <3  Det sämsta just nu är att jag har ont i magen, pallar inte den här magonten, värre än allt annat typ. Gaaah orkar inte skriva mer, har typ julklappsspanik också så jag ska leta runt nu lite efter coola julklappar ;) Baci .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0