dan före julafton (:

Godmorgon, eller well, goddag! Idag är det alltså 23e December 2008, dagen före julafton. Snart är 2008 slut och jag hoppas på att 2009 blir ännu bättre, jag är faktiskt ganska nöjd med 2008, men sommaren var bäst! Alla julklappar till imorgon är klara - Maggans, Evelinas, Farmor, Farfars och Pappas. Jag har fortfarande inte slagit in två av mammas men det hinner jag, hon kommer hem från Egypten på fredag så! Har dessutom en julklapp kvar att köpa, Anders julklapp. Men det är ingen brådska heller då han också kommer hem på fredag. Steffi tycker jag ska köpa en pulka till han som vi hittade (en rosa), det är faktiskt en jätterolig idè men vi får se om det blir så. Föressten sa Steffi att jag skulle få min julklapp idag, men hon svarar inte på sms och är inte inne på msn, buuuhu.
Och juste, jag har som tradition att inte vara inne på datan på julafton så jag tänker inte vara inne imorgon kom jag på! Och därför önskar jag er alla en God Jul nu ifall det inte blir några fler inlägg idag, så GOD JUL på er ALLA ! :D


Kommentarer
Postat av: alessandro

Buon Natale Bella (L) jag ringer dig imorgon så får vi prata om när vi ska träffas?

2008-12-23 @ 19:44:27
Postat av: Monica

god jul på dig med (: , men ah jag märkte det men nu får du börja ringa hem för min mobil är sönder xD

2008-12-25 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0