dagen innan nyår

Godmorgon! Har vaknat precis mellan 9 och 10 som jag sa till min kära kusin, jag är så duktig ibland. Vi ska in till stan och kolla lite mera på rean (jag ska faktiskt försöka att inte köpa så mycket]. Det jag verkligen stör mig på är att det är väldigt kallt, även här inne i huset. Jag hatar det! Jag vill ha sommar nu nu nu nu nu! Har iallafall ingen anning vad jag ska ha på mig, har massor med kläder men det är så kallt - vilket gör valmöjligheterna så mycket mindre. Lägger upp min outfit sen om jag hinner, puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: FEBB

Åh ja! Fan va bra, tack :) Ska till kicks idag for shore :)

2008-12-30 @ 11:11:14
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0