2008


Jag följer min kusin Evelinas exempel och gör en 2008 lista. Håll med, eller säg emot.


Årets:

* Tv-serie : Gossip Girl, är det någon tjej som inte sitter vid TVn med Kanal 5 på klockan 19 varje söndag?
* Reklam : Tele2, Det svarta fåret Frank och hans "Born to be cheeeeeeeeap"
* Film : ingen tycker jag, har inte precis kommit någon storfilm
* Spel : alla spel på facebook som vi alla måste erkänna att vi geekar.
* Låt : Yves LaRock - ,My dream is to fly , får det faktiskt bli!
* Internetcommunity : Facebook, vem har inte det nuförtiden?

* Affär : Gina Tricot, alltid bombat. Monki och TOPSHOP är nog mina favoriter.
* Klädesplagg : G-star's 96 jeans. Dom kom för två år sen, men alla köpte dom 2008.
* Ställe : Espresso House, vem har inte varit där i år - räck upp en hand?
* Dricka : Chai Latte på Espresso House, vad beställde alla, vad gick alla runt med?
* Maträtt : Pasta för min del, jag har ätit pasta hela tiden.
* uttryck : "Heddå" , "Naaaw" , "Hjärtahjärta" för att nämna några.

* Kändiskille : Ed Westwick (Chuck Bass) i Gossip Girl
* Kändistjej : Leighton Meester (Blair Waldorf)  och Blake Lively (Serena Van der Woodsen) i Gossip Girl

* Roligaste : bloggandet höhö ^^
* Tråkigaste : för mig, verkligen skola. det är urtrist att gå i nian, jag längtar till gymnasiet!
* Stressigaste : 9an med alla betyg och gymnasieval - vem i nian har inte panik fortfarande?
* Galnaste : att jorden skulle gå under


Kommentarer
Postat av: Gossip girl

Bra lista. :) Mycket gossip girl med i listan, I like ;) Xoxo

2008-12-28 @ 17:10:52
URL: http://gossipgirlbloggen.blogg.se/
Postat av: Alina

tack! :) H&M:)

2008-12-28 @ 19:17:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lexie

ÄLSKA TELE2 reklamen :D

har två affischer med frank på min vägg som jag har tagit från tunnelbanan (a) :D

2008-12-28 @ 19:22:18
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

åh tack hörru :) kram

2008-12-28 @ 19:31:37
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0