torsdagens inköp plus gårdagens historia!

hola hola! sitter just nu i soffan och myser med varmt te, samt väntar på att sömntutan a.k.a steffi ska vakna. igår var jag med anni och oh dear vilken galen morgon jag fick! jag var tvungen att åka och lämna grejer hos mami, eftersom jag inte orkade bära med mig allt in till stan och runt där, men tänkte då att jag iaf kunde åka och möta upp anni där vi bestämt. jag blev tvungen att springa till bussen, men jag tappade mobilen på vägen och var då tvungen att springa tillbaka. jag smsade då anni och sa att vi skulle mötas vid tåget istället, men kom ju på att hon inte hade några pengar på mobilen, så jag ringde henne tre gånger. inget svar. blev därför rädd att hon glömt mobilen hemma, och när jag kom till centrum stod bussen som går förbi platsen där vi skulle mötas där, så jag sprang och hoppade på den eftersom jag var osäker på om hon läst mitt sms eller ej. gick av där vi skulle ha mötts, men hon var inte där så då sprang jag allt vad jag hade till tåget, men det var så mycket folk där så jag hittade henne inte. när tåget hade gått fick jag iaf syn på henne, hahaha! sjukt jobbigt var det, men nu skrattar jag typ ihjäl mig!

torsdagens inköp, som jag nu håller på att snygga till med nitar!

just nu.. grönt mumsigt te! =)

Kommentarer
Postat av: hejannw

ja ;D

2010-03-06 @ 15:51:22
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: MALIN

Dumma dig, blir så avis på jackan! :P

2010-03-06 @ 16:58:42
URL: http://malinworlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej sötnos!

nu är lilla jag tillbaka från Stockholms resan och konserten. Ledsen att jag inte svarade på din kommentar tidigare men jag har bara njute av att varit där. Bilder från Konserten och resan kommer lite senare. Knäppte upp 10 GB på hela resan så det är en hel del bilder att skriva namn på.



Hoppas du har haft det bra :)



Puss<33333

2010-03-06 @ 19:05:06
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: FLORENCE

Den jackan var asfin! :O

2010-03-10 @ 14:17:04
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0