♥ 2009 ♥

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jo, men inget sådär jag kommer på nu.

Höll du några av dina nyårslöften? hade inga vad jag minns :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Syster & Tomek ♥

Dog någon som stod dig nära? Nej, och det tackar jag Gud för.

Vilka länder besökte du? Sicilien (okejokej Italien), Polen, Lettland.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? haha mera sol och värme i Sverige.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 18/6 ♥

Vad var din största framgång 2009? ööhm.. haha jag är sämst på att göra den här listan.

Största misstaget? det behåller jag helst för mig själv.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Mer sjuk än någonsin.

Bästa köpet? oj thihi är nöjd med mkt. mina halsband från sicilien och jimmy choo väskan t.ex.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och Fika troligtvis.

Gjorde någonting dig riktigt glad? sol, vänner, resorna.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? finns faktiskt nog ingen sång som verkligen är 2009! eller jo, jai ho kommer alltid påminna mig om sommaren iaf :')

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.

Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av nian, haha gymnasiet e ju tusen gånger jobbigare.

Vad önskar du att du gjort mindre? träffat vissa kanske..

Hur tillbringar du julen? Med nära och kära.

Blev du kär i år? Hm..ja.

Favoritprogram på TV? Simpsons, Ugly Betty och Desperate Housewives.

Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna

Största musikaliska upplevelsen? Eros live :')

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Haha minns inte.

Något du önskade dig men inte fick? Minns inte.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade fest :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Fler resor, och längre Sicilien!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Moniqa ;)

Vad fick dig att må bra? Resorna, alla mina härliga vänner och min familj. SOLEN.

Vilken kändis var du mest sugen på? B**** HAHAH

Vem saknade du? Släkten och vännerna utomlands.

De bästa nya människorna du träffade? Alla nya på Sicilia!
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? NJÖÖT, längtade till cefalù!

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? längre tid i cefa!

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
Somrig haha

Vad fick dig att må bra i somras? Sol, bad, härliga människor

Vem saknade du i somras? Efter Sicilia saknade jag alla där såklart :')

De bästa nya människorna du träffade i somras?
They know ♥

Sommarens sötaste?
thaha E!

Sommarens hetaste?
E

Sommarens största kärek?
E ofc

Sommarens besvikelse?
att skolan började igen, haha?

Sommarens bästa? CEFALÙ med ANNI ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0