Kungsten, shopping, snö, franska och stress.

Sheena!
Idag var det skolan, mycket jobbig och stressig dag då man fick springa och gömma sig hela dagen för att inte bli offer för mulning av killarna. Jag klarade mig faktiskt riktigt bra. På hemkunskapen sista lektionen fick vi sluta tidigare, vilket inte var så jättebra eftersom kusin Evelajs skulle komma till min skola..Och hon blev lite försenad pga snön så vi gjorde så att jag tog tåget in till stan istället eftersom att vi inte skulle hunnit annars och för att det kändes extremt onödigt att hon skulle komma hit liksom när vi ändå hade slutat, asså ah vet inte hur jag förklarar men ja xD Och jag sprang till tåget på 3 minuter asså hahah, vadå rekord?!  Sen när jag var vid Sthlm Södra ringer kusin för typ 835675 gången och säger att det är BOMBHOT på Centralen och att alla utgångar är avspärrade och blablabla så att jag kan inte gå av där. Därför gick jag av vid Södra och precis när jag ska gå av vad händer då? Jo då kommer min hemkunskapslärare bakifrån och ba heeeeeej moonica , och jag fick värsta chocken hahaha.. Sen gick jag med henne en liten bit för jag skulle möta kusin vid Medborgarplatsen och vi typ snacka om gymnasier hahahha..Sen var hon tvungen att springa till bussen och jag gick snabbt till tunnelbanan och vad händer? Kusin har typ tagit fel linje..så jag måste vänta ännu mera hahah. Sen iallafall kom vi tillslut fram till Odenplan och jag fick min efterlängtade Chai Latte på espresso house.. Typ ihjäl stressad. Sen ringer mamma och bara när kommer ni när kommer ni.. Snälla döda mig liksom, jag dör av stress.
När vi väl kommit fram till Kungstensgymnasiet (som jag guidade vägen till, tänk att jag kom ihåg vägen, helt otroligt) var det helt bombat där inne. Vi lyssnade på deras informationsgrej som tog typ en timme och vi fick stå eftersom det inte fanns några platser typ. Sen gick vi runt lite i skolan och pratade med lite elever. Det var en skit rolig kille och vi frågade hur mycket poäng han kom in med. Han ba 310 och vi typ dog och ba 310?!  HAhahaha så himla roligt.
Sen åkte jag och mamma och shoppade lite, jag köpte en Ferrari tröja wooooooowo00 och ett par vita J.Lindeberg brallor och ett par Puma shorts. Jagade hörlurar till mp3 också, men nej hittade inga..
Nu sitter jag här och skriver.. så skönt att skriva av sig. Plus att jag har franska böckerna här framme och verkligen försöker gå igenom lite bara till provet och göra läxan som jag inte hann göra förra veckan. Alltså helt seriöst, känner mig som värsta pluggisen. Men det är bättre att jag börjar plugga nu, så jag inte stressas ihjäl sen eftersom vi har SO prov i Historia dagen efter Franska provet, alltså samma vecka.
Idrottsprov hade vi dessutom idag, det gick ju bra tror jag. Imorgon är det matteprov i Geometri för min del, det kommer inte gå bra eftersom jag inte fattar. Tack för att du förgyllde min dag också kusinish <3
Ciauuuuuuuuu ,




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du finns älskade kusin!<333333

2008-11-25 @ 21:29:20
Postat av: Anonym

taaack duuuu meeeeeeeed <333333333333

always and forever .

2008-11-26 @ 21:00:09
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0