"No but, yeah but, I wasn't even there so shut up!"

Helgen kanske blir bra ändå. Halvligger i soffan och halvtittar på teven och håller på med älsklingsdatan.. Vet att jag är skum men känner mig lite taskig mot mina äldre datorer, stackars dom, får stå väldigt oanvända. Och jag stör mig definitivt på att Fabio är sur på mig fortfarande på grund av den andra Fabio, idiot Fabio. Asså tror han verkligen att jag var seriös? Asså det är inte mitt fel att dom är kompisar och att båda raggade på mig och blabla. Och den andra Fabio är liksom största playern ever typ, okej ska inte börja rabbla upp alla hemska saker han har gjort. Och jag vet jag är fett korkad..men jag var ju faktiskt inte seriös och jag var fett trött den dagen. Måste i alla fall komma på någonting som gör att Fabio förlåter mig åååh. But, that's life. Det kanske blir bio imorgon istället, woohoo! :) Och sen har jag ju kommit på att snart, om en kvart ungefär, är det morgonsoffan! Så himla roligt. Och på söndag är det dessutom Gossip Girl och Sanningens ögonblick. Plus att det finns inget att plugga och livet är bara chill. Mamma och Anders resa i Egypten började inte bra, dom fick typ byta flyg och grejer. Men hoppas verkligen att det blir bättre nu och att man får höra mer av dom snart, mammas mobil funkar ju nämligen inte, I hate it ''/  Anyway så orkar jag inte med att ha datan på längre, ska väl börja ta bort sminket eftersom det bara är hemmachill. På lovet blir det fest asså, det säger jag bara. Inte många mera hemma helg kvällar , det var skönt, men jag är ganska trött på det nu :') Hörs i morgon! Ciaaau raggazzi.



ps. och glöm aldrig, it-tipjip joqtol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0