SIMPLE PLAN idag

Gomorron! Idag är det äntligen 31/10 2008 !  Känns som det va igår steffi beställde våra biljetter till Simple Plan , men ändå som att det var så läääääääänge sen.. Nu är iallafall dagen äntligen här , idag ska vi på Simple Plan!
Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig, så Steffi sa att jag skulle ta med mig massa kläder till henne. Men nu när jag vaknade kom jag på att vi ska ju till stan och shoppa imårn , så jag orkar inte bära med mig alla kläder då och allt annat jag måste ha för att sova hos henne så jag tar nog med mig typ två olika outfits så får hon bestämma någon av dom.
Det tråkiga med den här dagen är att det är fredag, vilket innebär att höstlovet snart är slut.. And then it's back to school. Och vi har både religion och kemi prov nästa vecka, torsdag och fredag ''/
Menmen nu ska jag bara glädja mig åt ikväll wooohoo (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0