just nu vill jag ha ..

igår var jag och klippte mig, det blev faktiskt jättefint. sen var jag och spanade kläder med min kära kusin :)
vi hittade lite fina saker , men det känns ändå som det inte finns så mycket jag vill ha just nu.. och ändå så känns det som garderoben gapar tom (fast den egentligen inte gör det) varje gång jag ska klä på mig x)  vet inte riktigt vad jag ska göra haha .

rosa fred perry tröja , 799 kr @ MQ   den här fina rosa tröjan på MQ , från Fred Perry 799 :- :)

Zoul kofta , 399 kr @ MQ och så hittade vi massa annat , bla den här fina grå koftan , också på MQ från märket ZOUL 399 :-

Kommentarer
Postat av: Sandro Sandrajno

yes köp dom speciellt den rosa äkta du ju fjortisstyle bästis;)

föressten saknar dig fett!

2008-10-29 @ 20:49:37
Postat av: MONIQA

HAHAHAH d du som e fjortis men ah saknar dig me (;

2008-10-29 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0