una stella non ha tempo. Resta sempre..

TJolahopp! Provtagningen gick ju bra, men jag lyckades försöva mig som vanligt. När jag kom dit var det lååååång kö , men den gick ganska snabbt ändå. Det var lite läskigt och gjorde lite ont, dom tog blodprov i armvecket. Tre stick = aj aj aj = aj x 3
Sen var det bara hem och käka frukost och sticka till bussen för att åka till skolan. Skolan var tråkig och det hände bara en enda positiv grej, tack för den iallafall <3
Nu pluggar jag NO och det går väl inte så jättebra men jag ska iallafall kämpa på eftersom att jag och kusin ska komma in på antingen Kungsten eller Östra Real! Here we come you know. Föressten fick jag MVG på SO provet i Islam, är lite stolt asså! På fredag har vi dessutom matteprov i geometri som jag inte fattar någonting av, men jag är i Milano på fredag så jag får lite extra tid på mig att försöka fatta, tack för det.
Nu måste jag iallafall gå ner och äta, men vi hörs sen kanske.

Ps. Jag och kära kusin Evelina har bestämt att starta en blogg tillsammans, just nu bestämmer vi vad den ska heta ;)

CYA.

Kommentarer
Postat av: Evelina

yäääää here we come! :D you go girl! (a)

kämpakämpakämpa ;-) <33333

2008-11-11 @ 07:32:16
URL: http://evelajs.blogg.se/
Postat av: MONIQA

HHAHAHAHAHAHA YÄÄÄÄÄ :D:D:D:D

<3333333333333333333333333333333333

2008-11-12 @ 18:29:58
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0