my new dream isn't to fly over the rainbow so high

Min nya dröm är nu att ta över Club Med i mitt älskade Cefalù, min älskade stad<3
Asså verkligen jag hade ju en dröm om det här, asså nattdröm. Jag var liksom journalist och författare plus att jag ägde club med fatta hur mycket jag tjänade haha. Plus att jag var gift med Vin hahhaha. Vilken galen dröm alltså!
Men asså helt seriöst, jag ska döda för det här. En dag ska det stället vara mitt, det här ska jag kämpa för. Staden som är mitt liv och mitt framtida ställe där alltså. Och när jag har tagit över kommer det att vara bäst bäst bäst! Det är så synd att det är stängt nu alltså. När jag kommer och tar över då alltså, skumparty och massa annat roligt varje dag. Life will be great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0