Mitt livs största misstag?

Jag fattar inte att jag gjorde det, och jag har inte tänkt igenom det noga förrens den senaste tiden. Jag gjorde det och jag fattar inte, fattar inte hur jag kunde göra det. Svek mig själv, gjorde det jag lovat mig själv att aldrig göra.. Och så tidigt också.
Ett stort misstag, mitt livs största misstag? Men visst jag ångrar det inte hela tiden, jag ångrar det bara ibland.. tänk om..?
Och tänk om jag inte kände som jag trodde jag kände, tänk om jag bara trodde det, då är det ett dubbel misstag av mig. Helt otroligt dumt. Men jag överlever det här, det gör jag, det hoppas jag verkligen. Fast tänk om..?
Okej , jag ångrar det. Men ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Alltid ska jag finnas här för dig, alltid! <3333333

2008-11-11 @ 07:33:10
URL: http://evelajs,blogg.se
Postat av: MONIQA

och jag ska alltid finnas här för dig <333333333

2008-11-12 @ 18:30:51
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0