L'ORÉAL Volume Collagene & MAYBELLINE Affinitone

Jag har precis sminkat mig , och använt mina nya sminkprodukter L'oréal Mascara - Volume Collagene i färgen svart och Maybelline Foundation - Affinitone i nr 24 golden beige. Resultatet blev riktigt bra faktiskt, är jättenöjd över köpen! Billiga var dom också eftersom dom hade kampanjpris på Åhlens City :)
Mascaran ger inte bara massor av volym utan dessutom längd som jag behöver mycket av. Foundationen blir man inte randig av och resultatet blev jättenaturligt. Det enda lite konstiga är att både jag och min kära kusin har nr 24 golden beige, vilket är den mörkaste färgen.. och den är inte sådär jättemörk - den passar mig perfekt iallafall :)
Men ah , är du ute efter mascara och/eller foundation är dom här ett hett tips (:
Tyvärr hittar jag ingen bild på L'oréal mascaran , men slänger upp en på foundationen.

Maybelline foundation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0