la vita è avere te

Goddag alla glada (och mindre glada)! Sitter just nu i soffan med min nya data, det är så himla mysigt.. Jag älskar den här datan. Den är snygg, har massor med minne och är helt enkelt bäst! Nu på morgonen har jag inte gjort så jättemycket, lagt in lite bilder på den här datan, pluggat lite (visst Evelina, jag är skit duktig? Kungsten here we come) och bara tagit det lugnt. Det är så himla skönt att verkligen få ta det lugnt för första gången på väldigt länge. Tror inte jag ska göra så mycket mer idag, bara vila ut helt enkelt. Minuset är att jag har lite ont i halsen, but I'll survive.Sådär ungefär ser min data ut, fast utan ferrari designen ;) Och min översida e fett med blank, som en diamant hahaha. Men det är samma modell, den e najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0