home again ..

Hellu !
Nu var man hemma igen, kom hem inatt. Är inte så trött men har extremt ont i huvudet.
Det var jätteroligt i Milano såklart , som alltid när man är i Italien.
Måste berätta allt det roligaste hahahaha :
när vi skulle gå till hotellet första dagen så var det en jätte snygg polis som stod vid övergångsstället och ja ba oooh fett snygg och sen så gick vi över så ba eh , det e rött xD det första vi gör är som vanligt att bryta mot lagen!
Sen dagen efter var det några killar på C.so buenos aires som sålde lite väskor och så på gatan och vi gick dit och kollade. Och asså den ena killen hahahahha asså shit , han ba bella bella bella bella bella när ja kom och lalala , asså typ desperat :)  Och jag nästan ignorera han hahha , asså han va snygg men orka! Sen gick vi in i en sko affär och vad händer? Jo det står värsta snygga killen där inne och han bara börjar följa efter mig hahahah , och sen började han skriva nåt på en lapp och jag trodde nästan han skulle ge den till mig asså jag dog nästan. Men sen gick han typ lite längre bort och då skulle jag och mamma gå så sen såg jag inte han något mer ..
Sen på väg över gatan igen till andra sidan så gick det en kille åt andra hållet, han va också snygg såklart och han ba stirra som dom alltid gör och sen var han nästan på väg att gå in i en stolpe :D då kom jag att tänka på snubben på Sicilien i somras som gick in i ett träd när han ragga på mig hahahahah , jag saknar honom <3
Och på flygplatsen när vi skulle hem då fanns det mackor som hette Luca och Monica asså hjärta hjärta hjärta :D<3
Och juste jag glömde berätta om afrikanerna som alltid säljer armband där vid Duomo, jag hade ju faktiskt planerat att köpa ett eftersom mitt från 2004 är rökt haha. Och då bombade dom mig , jättejättesöta verkligen och ba du får den gratis haha skitsöööta! Och sen dom ba har du kille blablabla , och dom ba i love you och blabla. Sen när jag sagt hejdå till den första killen då kom nästa och han fråga typ samma saker haha , har du kille och sen i love you. Supersöta asså ! Nu har det iallafall slutat med att jag har 3 stycken såna turarmband haha, och plus att jag har det från Sicilia så det blir 4 turarmband, jag borde få massor med tur!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0