domani ,

Hej igen, nu har jag ätit. Det blev tacos, jag kan knappt tro det. Vi fick ju det idag i skolan hahah, nu har jag redan ätit det tre gånger den här veckan. Fast mamma gjorde kycklingfajitas, så det var ju inte riktigt samma :)
Som jag skrev i ett gb till dig nyss kusinish, jag skiter som sagt nog i att söka till Östra Real, Norra Real, Södra Latin och Kungsholmen eftersom det blir helt omöjligt för mig att komma in om jag inte typ flyttar in hos dig. Hahahah. Ni anar inte hur extra mycket jag hatar att bo i Haninge just nu..
Imårn ska vi simma, vi har extra idrottslektion. Och vi ska vara där och klara klockan 8. Grattis. Och jag har mens, ännu mera gratis, inte roligt. Men ja, jag ska vara med ändå, det finns ju nämligen något som heter tamponger. Varför skriver jag det här över huvud taget? Föressten har jag håltimme på franskan imårn så det blir hemuppgift.. Efter skolan imorgon blir det till att besöka Internationella kunskapsgymnasiet samt Internationella Engelska gymnasiet, jag känner inte riktigt för det xD Ni som vill kan ju få hänga med hahaha ^^ 
Sen eftersom kusinish typ har damp (ska jag säga) , så får jag väl ta och plugga lite imårn faktiskt.. till idrottsprovet i guess , vilket är lite konstigt. Och ps. kusinish jag har pluggat liiiiiiiite idag, och nu gör jag engelska glosorna yey yey !
Vi ska in på kungstensgymnasiet, i don't care who's not gonna get in, as long as it's not me or u (;









Kommentarer
Postat av: evelajs is da bajs'

Men asså jag säger bara you go girl! (a) Kämpakämpa :-D<33333

2008-11-19 @ 20:38:45
URL: http://evelajs.blogg.se/
Postat av: MONIQA is da iconiqa ^^

hahaha you go too:D <333333333 here we come kungsten!

2008-11-21 @ 16:15:12
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0