Dagens..

nu tänker jag köra min första "dagens" !

Humör:
Glad faktiskt!
Gjort:  Varit i den tråkiga skolan, skulle till stan sen men blev inget. Kollat tv, snackat i tele, data.
Mysterium: Att bombmannen visste vad jag hette! ;S
Roligaste: Att Amir hade en puckel hahah , (det enda jag kom att tänka på)
Tråkigaste: vädret, kallt och regn usch!
Bästa: Steffi och Amir <3
Sämsta: skolmaten!
Outfit: BH, trosor, strumpor, killskjortan från<3, koftan från Milano, G-star 96 jeans, Gucci  stövlar
Tanke: om jag ska färga blont eller mörkbrunt, eftersom hälften tycker blont och resten mörkbrunt?!
Dröm: på natten? då drömde jag att jag hade rolig frilla och någonting annat jag glömt nu.
Saknad: alla på Sicilien.
Plugg: pluggat lite engelska, lite till idrottsprovet (jättelite) och gjorde lite pyttelite franska på hämta hem haha
Lyssnar på: Eros Ramazzotti- Un emozione per sempre
Äter: inget just nu, men åt tortellini nyss (; welcome to the pasta house liksom.
Dricker: drack nyss blåbärsdryck xD
Längtar: till sommaren! och till 2012 (aa)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0