snart jullov !

Hellu ! Var värsta chilldagen idag i skolan. Först läs, sen idrott - där vi fick dansa runt granen hahha, sen matte där vi fick köra tävling, sen lunch, sen franska där vi fick kolla på T4XI  och till sist hemkunskap där vi skulle baka pepparkakor men sen så orkade ingen så vi gjorde bara smoothies, snacka lite och sen fick vi dra :)
Imorrn ska vi köra Laserdome me klassen, asså jag kommer äga alla *NAAAT* . Kommer iallafall säkert bli jätteroligt. Och jag är liksom super hyper på att Anni ska med till Sicilia, hahha vi hypade loss på franskan asså xD När skolan börjar igen efter jullovet kommer det typ vara 5 månader kvar, hoppas verkligen det går jättesnabbt som den här terminen! Jag vill åka nu nu nu, vi har liksom redan börjat planera vad vi ska packa typ hahaha gaalet x'D Asså jag längtar så mycket, vi har liksom börjat planera våra dagar också haha typ såhär ; Ah men sola och bada hela dagen, sen ere att fixa sig och dra till nattklubben och sen när vi behöver paus går vi ut där i gamla hamnen och chillar vid vattnet. Sen är det gå in och ragga och dansa loss igen och sen kan vi ta ett nattdopp och sen drar vi hem igen till lägenheten :D Hhahahahaa asså åååh , jag vill verkligen åka nu, Anni med haha! Och jag har redan lovat två killar att träffa dom och nu måste jag säga att dom ska ta me sig en kompis, thihih d kmr bli så kul . My life as player is back (a) . Men asså på allt , jag har verkligen paus nu. Jag är verkligen ärlig, i allt. Playar ingen asså. Är fett stolt. Det är så himla onödigt bara, jag ska hitta den perfekta killen - och behålla han :)
Men ja ska inte tråka ut er med mera snack hhaha, ciaaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0