Sardegna, stintino?


Det kanske blir Sardinien i sommar istället för Sicilien. Det står mellan Sardinien (Stintino), Sicilien (Cefalù) och Kalabrien (Tropea) just nu. Alltså alltid att jag vill till Cefalù, den staden är mitt liv <3. Men mamma är inte så pigg på det eftersom vi varit där 2 år i rad nu och hon vill åka någonstans vi inte brukar åka.. Men jag har faktiskt blivit fett hyper på Stintino och La Pelosa stranden asså spana in liksom?! Man dör ju nästan, tänk om jag hade såna där ögon som havet.. Hahahha drömma kan man alltid göra, men jag råkar ju veta några personer som faktiskt har såna ögon, så allt är möjligt, men jag har ju inte blivit en av dom lyckliga att få såna. Hur det än blir så är jag övertygad om att sommaren blir tjockt najs så länge jag får åka någonstans i Italien iaf, hare bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0