paaaaaaaaaanik

Asså helt seriöst , jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll eller vad jag ska göra med håret eller nånting, asså jag har seriös panik (:  Men om jag blundar och tar någonting bara? *NAAAT* Men jag tror iallafall att jag ska platta håret, men jag är inte säker. Och varför är typ ingen vaken så jag kan få lite hjälp?! Iallafall måste jag duscha och tvätta håret så jag tror jag börjar med det helt enkelt. Jag vet ju hur jag ska sminka mig (eller vet jag? Men som vanligt typ) och när jag sminkat mig klart kan jag ju börja fundera över klädvalet. Varför får jag alltid panik? Hahaha antingen finns det för mycket snygga saker att ha på sig eller så finns det inget alls, ja men iallafall ska försöka andas och det här är ett helt onödigt inlägg, men det kanske hjälper mig att andas. Stackars er som läser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0