min drömklänning + steffis & min århundradets fest!

Hellu! Kom nyss hem från stan, var där med Steffi. Testade Fred Perry skorna (finast, finast, finast), stickade tröjan (den var jättefin på mig) och alla jeansen jag funderat på att köpa (dom ser inte så bra ut på mig) och SKULLE testa min älskade drömklänning på Topshop, men fanns den kvar eller? Nej. Var inne på två topshop och kollade, asså jag är ledsen. Har typ planerat hela nästa år runt den klänningen hahahah. Menmen jag sparar 1500 kr på att den inte fanns kvar och det är ju definitivt inte det värsta som kan hända att den inte fanns kvar.


Inne på Buttericks kom jag och Steffi på värsta festidén ; att vi ska ha värsta maskeraden ! Och jag och steffi vet redan vad vi ska klä ut oss till, men den får förbli en hemlis tills dess ;) Vi tänker bjuda alla i klassen som en liten avslutning för dom här åren och festen blir i vår när det är lite varmare, annars fryser jag och steffi väldigt mycket i våra dräckter haha ^^
Asså det kommer bli så roligt, jag längtar ihjäl mig hahaha ! :D Vi har typ börjat planera redan nu också lalala (: (a)
Och jag heter ju på msn så alla ba ere fest eller hahaha men det kmr ju liksom inte ens vara nu, men jag kanske ska ha fest någon dag på lovet eftersom alla vill det verkar det som, men vi får se vad mamma säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0