la città con mia cugina


Hellu ! Nyss kommit hem från stan där jag var med älskade kusin. Vi hade roligt som vanligt och tillbringade en timme i provrummet på TopShop med massa klänningar och allt. Kusin köpte en blå jättejättefin kjol och jag tror jag kanske vill ha den där tröjan på bilden, vad säger ni om det? Åh, det känns som jag inte passar i någonting nuförtiden..
Sen drog vi iallafall till Espresso house (ovanligt eller hur?) och drack varsin chai latte och satt och pratade om allt möjligt (mest gymnasievalet) en lång stund. Efter det bar det av till tunnelbanan mot gullmarsplan och sen tog kusin 809 och jag tog 810 hem. Jag brukar ju inte åka 810 men eftersom jag är hos pappa så, den går faktiskt otroligt snabbt hahaha. Ska snart hem till mamma för att hämta faster Maggans present och jag kommer säkert glömma nycklarna men ja vi får hoppas på det bästa xD Får dessutom inte glömma att kolla ifall det mobila bredbandet möjligtvis finns där(?) och inte i Nacka, så jag kanske kan ta med det hem till Farmor & Farfar på onsdag och hjälpa älskade kusin med Facebook. Nu ska jag nog lägga in lite bilder på bdb och jag tror inte det blir några fler blogginlägg idag, men ni får ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0